Piirkondlik turunduskampaania saavutas head tulemused
Koostööprojekti “Piirkondade väärtus kasvab koostöös” ühe tegevusena korraldas Lõuna-Järvamaa koostöökogu kevadise inspiratsioonikampaania, mille eesmärk oli tutvustada Facebooki ja Instagrami kanalite kaudu suuremates Eesti piirkondades Järvamaa ning seal asuva Türi kandi võimalusi, kutsuda inimesi Järvamaad avastama läbi kultuuriürituste, looduse ja toidu. Turundusfirma OÜ Hmmm poolt valmistati selleks ette ja loodi visuaalid, koostati sisutekstid, valiti fotod jm vajalik. Kuna käesoleval aastal läksid Türi järve ääres kirsid õide varakult, alustati turunduskampaaniaga juba 25.aprillil. Kampaania kestis kuni 1.juunini, aktiivsemad perioodid olid nädalavahetused.
Kampaania eesmärgid said täidetud. Google analyticsi andmetel toimus kampaanialehel kampaania perioodil 9112 külastust 6763 kasutaja (unikaalse inimese) poolt, kusjuures 6619 nendest olid inimesed, kes varem ei ole visitjarva.ee kodulehel käinud.